Liebherr CNPel 4813 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNPel 4813 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sjaak 19-09-2020

Dead on arrival miskoop?

Geschreven voor: Liebherr CNPel 4813 zilver

Nieuw gekocht bij Coolblue 30 juli jl.
Al na een paar weken merkte ik, dat de koelkast wel erg goed koelde. Het display gaf telkens 1 graad aan terwijl de standaard waarde van 5 graden fabrieksmatig was ingesteld.
Hierop de temperatuur verhoogd naar 7 graden maar het display bleef maar 1 graad aangeven!
Een temperatuurmeter in de koelkast gezet. Deze gaf -1 in de bovenste bak aan. De onderste bak zelf -3
Ondertussen had zich een behoorlijke ijslaag gevormd.

Liebherr monteur die afgelopen week langs kwam vertelde dat het magneetventiel defect was! Bleef continu open staan en daardoor continu aan het koelen was. En dit voor een splinternieuwe koelkast!
Dit had ik zeker niet verwacht van de goed bekend staande Mercedes onder de koelkasten!
Kortom, een flinke deuk in mijn vertrouwen in het imago van Liebherr.
De volgende koelkast wordt dan toch een beste uit de test van de consumentenbond. Denk ik.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Wijnrekje
  • Goede verplaatsbare indelingen

Minpunten

• Dood bij aankomst
  • Magneetventiel defect